czwartek, 11 maja 2017

Makijaż w stylu spotlight.



Hej! Już za chwilę zaczyna się weekend co da wielu oznacza imprezy, dlatego dzisiaj wrzucam na bloga propozycję makijażu typowo na większe wyjścia.

Dzisiaj miałam ochotę pokazać wam makijaż oka spotlight, czyli dość mocno przydymione oko z rozświetloną centralną częścią powieki ruchomej.



Do cieniownia wykorzystałam brązy z limitowanej kolekcji Inglota What A Spice o numerach 305 i 300, a powiekę rozświetliłam pigmentem z Kobo Blue Mist.  Jednak żeby nie było nudno w wewnętrzny kącik dodałam różowy cień z palety Make Up Forever, którą jakiś czas temu upolowałam w TkMaxie.


Chciałam aby to oczy skupiały na sobie uwagę, więc na usta poszedł typowy nudziak, który idealnie wtopił się w cały makijaż.

Tak makijaż na weekendowe szaleństwo prezentuje się w całości. 

Już niedługo kolejne makijaże i recenzje, więc bacznie obserwujcie.

❤❤❤❤

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz